Re: Detektering af dhcp servere

jo desværre -
ifølge  bekendtgørelsen

citat derfra
1.6. Andelsforeninger, ejerforeninger, antenneforeninger og lignende
foreninger eller sammenslutninger heraf (bekendtgørelsens § 3)

Forpligtelsen til at registrere og opbevare oplysningerne gælder ikke
for andelsforeninger, ejerforeninger, antenneforeninger og lignende
foreninger eller sammenslutninger heraf, der inden for foreningen
eller sammenslutningen udbyder elektroniske kommunikationsnet eller
-tjenester til færre end 100 enheder.

Andelsforeninger, ejerforeninger, antenneforeninger og lignende
foreninger eller sammenslutninger heraf med flere end 100 enheder, og
som i øvrigt opfylder betingelserne i teleloven for elektroniske
kommunikationsnet eller -tjenester, er omfattet af logningskravene i
bekendtgørelsen.

Ved en enhed forstås f.eks. et bolig- eller erhvervslejemål.
citat slut

/john