Re: Smart feature

fredag den 18. April 2008 kvad Jørgen Heesche:
> Det numeriske tastatur fungerer præscis på samme måde i Kubuntu
> 7.10 som i Mandriva 2008. Dvs. tasterne i det numeriske tastatur
> har dobbelt funktion styret af NumLock; ligesom SHIFT styrer
> dobbeltfunkionen af bogstavtasterner. Jeg har lige prøvet det.

Ah!

Nu tror jeg den sev ind.

Min num lock er slået til som standard, fordi jeg bruger taltasternes
talværdier meget på det numeriske tastatur.

Shift+Num Lock skifter det numerisk tastatur mellem talindtastning og
musestyring.
Jeg kan tilføje - til andre lige så uvidende som mig - at med
musestyring udfører man et enkelt venstreklik med 5-tasten. 0-tasten
svarer til at holde venstre musetast nede.

Takker mange gange - det kan nok være rart når skulderen en gang
imellem brokker sig over at skulle række for langt ud efter musen.

Hilsen Johnny :o)