Re: Mythtv

28/04/08 skrev Martin Schlander <martin.schlander@xxxxxxxxx>:

> Reglerne er ikke specielle for -teknik eller sslug for den sags skyld.
> Sådan
> fungerer det stort set alle steder hvor folk kommunikerer med
> nyhedsgrupper
> eller mailinglister - og har gjort det siden tidernes morgen.
>
> Man bundposter, og citerer kun de dele af tidligere indlæg som man konkret
> svarer på, det er helt enkle regler som gør livet betydeligt nemmere for
> alle.

Ok skal vi ikke stoppe den her. Jeg tror jeg har fattet at jeg skal skrive
ALT neden for.
Jeg lover at jeg skal gøre mit bedste for at overholde denne regl. Jeg vil
nu gå i seng hvor jeg vil forsøge at bundposte alle mine drømme og hvis jeg
er heldig kan jeg få lov til at bundposte min kone ;-))
Af hele min sjæl undskyld

--
Med venlig hilsen

Morten Skovborg
Smyrnavej 9 b st th
2300 København S
Mobil 26257978
E-mail morten@xxxxxxxxxxx

Kvinder ønsker ikke at høre mænds meninger.
De ønsker kun at høre deres egne
meninger med en dybere stemme.