Re: Generering af gcc rpm pakke på basis af source rpm fil

Jeg har forsøgt at anvende rpm pakker svarende til installationen på en
maskine med identisk hardware(og RHEL4 baseret)) med velfungerende gcc med
eneste resultat at der  mangler diverse libs(der nævnes ikke rpm'er) som jeg
ikke lige kan huske nu ( er ikke på arbejde nu).

/Poul