Billedproblemer i Apache

Hejsa jeg har "lige"  nogle hundrede billeder fra det nys overståede
marathon i københavn jeg vil smide på en hjemmeside.....
Nu er apache så ubehøvlet at den selvfølgelig lægger de billeder jeg har
taget på højkant ned...

Er der en komando der får apache til at lige tjekke billederne og stiller
dem rigtigt??

Jeg har tidligere brugt et billedbehandlingsprogram (jeg selvfølgelig har
glemt hvad hedder :-) ) til at vende billederne rigtigt (og programmet
gemte så den nye retning for billedet!!)

Subsidert ville et hint til et program der kan det også bruges (det er vel
KUN 60-70 billeder der skal vendes LOL)

På forhånd mange tak!!!

martin rørdam

Follow ups