Re: apache2 - forskellig opførsel alt efter hvem der reloader

Jeg vil anbefale dig at lave en .php fil med phpinfo(); inde i.

Kald den når confixx har genstartet og når du selv har - og sammenlign
resultatet.

Udover det, ville det være nødvendigt at se det script der genstarter apache
fra cron.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC, klavs@xxxxxxxxxxxxxx

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."