Re: Generelt kendetegn for 64 bit installation?

Mange tak for for svar.

Hvis det ikke - fra min side i mit spørgsmål - har været implicit at noget
er gået grueligt galt,
skal man altså passe_meget_ på, når der installeres applikationer fra
CentOS4 's repos.,
så man ikke ender med  et 32 bit system, der oprindelig var 64 bit !
Jeg kender en del til Ubuntu/Debian og deres centrale
opdateringsteder/metoder.
Kender nogen her til CentOS'  pendant i den henseende, specielt
opdateringsteder?

På forhånd rigtig mange tak !

Poul