Suspend / Hibernate på ThinkPad A31p med Mandriva 2008.1

Hej NG
Har lige skiftet min eksisterende Mandriva 2008.0 til 2008.1 ved at vælge opgrader fra DVD'ens installationsmenu. Derefter har jeg via mcc (Mandriva Control Center) opdateret alle installerede pakker.
Så vidt så godt. Super nemt!
-Men nu virker <Fn>+<F4> ikke mere (det der normalt får maskinen til at "falde i søvn" på en måde så den "vågner" næste gang skærmen/låget bliver løftet igen)

Jeg kan huske at jeg i tidligere versioner har skulle installere særlige IBM-ThinkPad ACPI mm. men erindre ikke at det har været nødvendigt de sidste par gange jeg har skiftet til en ny version af Mandriva.

Nogen der vil komme med et bud på hvad der er anderledes denne gang (evt incl. en løsning :) )

--
Med venlig hilsen
/Zmit/