Re: USB service ??!!

roeret skrev:
Hejsa

hvem kan lige huske hvad den service der fanger en ny isat usb enhed
hedder..

Jeg har noget windows snask der skal køre under vmware men min ubuntu fanger
hele tiden usb enheden og "sætter sig på den" så jeg ikke ser den i
windows...
Jeg har før haft problemet og lukkede da bare ned for den service (som jeg
her i min Alzheimers light udgave selvfølgelig har glemt hvad hedder)

pft

martin rørdam

Har ikke prøvet at køre vmware på linux, men bruger jævnligt at køre en linux i vmware med windows som host. I Windows-versionen af VMWare findes der en 'knap' på VMWare's menubjælke, som når man trykker på den giver OS-et i VMWare adgang til USB. (Give det mening, det jeg lige skrev?)

Erlo