Re: nemt alternativ til X forwarding

Du skal nok lade være med at sende det igennem SSH, det var jo langsomt.

Så du siger at det er SSH som er flaskehalsen?
Det kunne jo også være at andre teknologier havde bedre komprimering, men stadig anvendte SSH?

Det nemme ved SSH var, at routeren allerede forwarder SSH til den maskine jeg er interesseret i.

Så der skal være åbent på port 6000

Maskinen jeg skal tilgå sidder i et windows network ( men maskinen kører selv debian ).

Jeg ved der er adgang til netværket via Cisco VPN klienter. Betyder det noget? konflikter eller ...

En rigtig VPN er bare en lidt anden måde at lave SSH X11 forwarding på

Altså ligeså langsom?

/ Kristian