Re: OT: Under-clocking af CPU på laptop => mindre varme ?

> Gør med produsenten om det finnes en oppgradering til
> BIOS.

Jo, men ikke noget der relaterer til CPU power management desværre.

> Kjøp en Lap-Desk (TM) - De sparer lårene :-)

Ha :-). Genialt - naturligvis er der et marked for den slags.

> Sjekk Tom's Hardware.com og se etter en nyere CPU som
> ikke koster all verden og kan passe inn.

Det er nok lidt for besværligt efter min smag :-).

> Selv har jeg en Athlon64 Single-Core (TM) laget for laptop.
> Den skåner miljøet :-)

Ja. Min næste klaptop håber jeg også kan blive med en af de her to-watt-og-aldrig-mere CPUer, solid state disk og så gerne en af de her eBook skærme der ikke kræver backlighting - og dermed en batterilevetid på 20 timer eller derover. Så er vi ved at være der!

Mvh
-- Jan

      Trænger du til at se det store billede? Kelkoo giver dig gode tilbud på LCD TV! Se her http://dk.yahoo.com/r/pat/lcd