Re: Alt+Tab virker ikke længere

Så er der nye data om nedenstående:

Hvis jeg trykker Alt+Tab i gvim, så får jeg (hver anden gang jeg trykker) et
bip.

Hvis jeg trykker Alt+Tab i konsole spørger den
   Display all 318 possibilities? (y or n)
Hvis jeg bare trykker Tab i det samme directory i konsole spørger den
   Display all 3338 possibilities? (y or n)
Så der er tydeligvis en forskel på hvad der sker når jeg trykker Alt+Tab og
Tab, og det viser (måske) at tasterne virker, de kommer bare ikke frem til
windowmanageren. Eller rettere: Alt+Tab gør ikke, Alt+Shift+Tab virker
stadig, og det hjælper stadig ikke at bytte om på de to tastekombinationer i
opsætningen af KDE. De virker bare som de hele tidne har gjort, dvs. Alt+Tab
virker ikke, og Alt+Shift+Tab skifter baglæns gennem mine åbne vinduer.

Alt+Tab er nok den genvejstast jeg bruger mest, så det er virkelig et problem
for mig. Er der slet ingen der kan hjælpe?

Ctrl+Alt+Tab virker stadig til at skifte virtuel desktop med. Og ligeledes
Ctrl+Alt+Shift+Tab til at skifte virtuel desktop i den modsatte retning. Så
det er ikke fordi min Alt-tast aller min Tab-tast ikke virker.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
"All snakes who wish to remain in Ireland will please raise their right
hands."
                                                       -- Saint Patrick