Blok indefra og ud traffik billig firewall

Hej Group

Er der nogen på listen der kender et firewall produkt der kan
spærre indefra og ud traffik? Jeg søger efter en lille
firewall router nat box der udover alt det andet disse kan
også kan spærre indefra til ud og ikke bare udefra til ind som alle
de normale produkter fra f.eks. dlink, linksys mm. kan.
Jeg ved godt at zyxel, cisco, og hvad de hedder alle de store
med deres eget OS, kan klare den for mig, men jeg søger en lille billig
løsning, og håber på der findes et sådan et produkt på GPL basis. Jeg
ved godt jeg selv kan hacke f.eks. en linksys WRT mm. men jeg har ikke
tiden til at sidde og hacke og fortage reverse engineering på en sådan
lige pt.
Og da jeg heller ikke er opsat på at installere en fullblowen box med
disk og det hele, så håber jeg der findes en lille fix fidus, jeg kender
godt soekris men syntes prisen ligger lidt højt.

Hilsen Lasse

Follow ups