Re: Erfaringer med dosemu?

Preben Mikael Bohn wrote:
Bo Vagner Højer wrote:
Istedet for dosemu (jeg bruger den ikke mere) vil jeg forslå dosbox som
kan kalde fra et script med doxbox -c kommando -c kommando1 ...

Nu har jeg så prøvet dosbox. Meget "ærgeligt" ser det rent faktisk ud til at jeg _godt_ kan bruge named pipes (defineret fra min linux) fra dos-programmet i dosbox (f.eks. "dir > mypipe" i dosbox og "tail -f mypipe" i linux). "Ærgeligt" fordi dosbox kører håbløst langsomt; der er godt nok en nævnelse af ctrl-f12 men det ser ikke ud til at virke på min maskine.

Måske fordi du kører med max hastighed allerede.

Ellers kan man sætte cycles i konfigurationsfilen.

Men dosbox emulerer meget. Det gør den langsom.