Re: permission problemer over NFS

On Tuesday 24 June 2008, Jesper Andersen wrote:
> Kan du ikke slå noget debugging til? Der er vist noget med at man kan
> skrive forskellige tal i /proc/sys/sunrpc/nfs_debug og
> /proc/sys/sunrpc/nfsd_debug for at slå debugging til og fra. Forskellige
> tal slår debugging til/fra for forskellige delkomponenter, men jeg kan
> ikke lige huske hvilke værdier der kan bruges.

Jeg googlede efter /proc/sys/sunrpc/nfs_debug og fandt blandt andet denne
side: http://stromberg.dnsalias.org/~strombrg/NFS-troubleshooting-2.html

Så nu har jeg jo en del at prøve i aften. :-)

Men selv om jeg får tændt for debug info fra nfsd, ved jeg ikke hvor jeg
finder den info henne. Hvilken log-fil skal jeg kigge i?

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
Religious fanaticism springs out of worldly misery, terrorism out of political
oppression ~ Fair living conditions and real participation in decision making
eventually works against fanaticism and terrorism.