Installationsproblemer med dokuwiki

Jeg har prøvet at installere dokuwiki på min Ubuntu flere gange både vha.
Adept Manager og apt-get. Den sidste gang oven i købet med de
default-settings den selv foreslår. I alle tilfælde stopper installationen
det samme sted, og kommer ikke videre. Neden for er output fra forsøget med
apt-get.

$ sudo apt-get install dokuwiki
Reading package lists... Done
Building dependency tree
Reading state information... Done
The following NEW packages will be installed:
  dokuwiki
0 upgraded, 1 newly installed, 0 to remove and 0 not upgraded.
Need to get 0B/1260kB of archives.
After this operation, 11,7MB of additional disk space will be used.
Preconfiguring packages ...
Selecting previously deselected package dokuwiki.
(Reading database ... 250892 files and directories currently installed.)
Unpacking dokuwiki (from .../dokuwiki_0.0.20070626b-1_all.deb) ...
Setting up dokuwiki (0.0.20070626b-1) ...
X_LOADTEMPLATEFILE /var/lib/dpkg/info/ucf.templates ucf

Hvad kan der være galt?

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx