Re: Ubuntu 8.04 Java 1.6.u3

On Friday 22 August 2008, Verner Kjærsgaard wrote:
> Jeg downloadede først 1.5 og forsøgte som angivet her i listen i svarene
> til mig. No good at all.
> Så ud med det.
> Så hentede jeg -bin filen fra java.com og installederede den i brugerens
> homedir. Jeg har checket rettigheder, han må fint læse og eksekvere alt
> deri. Så har jeg lavet standard symlink til javaplugin'n i
> /usr/lib/firefox-3-something/plugins/osv.

Jeg kører Ubuntu 8.04 og Java 1.5 op imod DDB uden problemer. Jeg havde Java
1.6 installeret vha. pakkesystemet, og det virked eikke. Så gik jeg ind i
Adept Manager og bad om at få Java 1.6 fjernet og Java 1.5 installeret, og så
virkede.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
"I just forgot to increment," he said, nonplussed.