Re: Trådløs netværk med linux baseret router fra OsBridge - men er de lovlige at bruge i Danmark?

On Thu, 28 Aug 2008 21:26:06 +0200
Verner Kjærsgaard <vk@xxxxxxxxxxxxx> wrote:

> - det kan faktisk godt tænkes at den er lovlig,- den bruger i så fald
> en dish (tallerkenantenne) osv. Men de 50 km, det kan du mig bekendt
> godt glemme. Her på Bornholm er jeg bekendt med en opstilling der
> rækker fra et hus i Nexø og til en beboelse lidt udenfor byen. Max 3
> km.

Det ser desværre ud til den ikke må bruges i Danmark da sendeeffekten
overstiger 100mW (ifølge telestyrelsens regler er dette maks effekt på
2,4ghz båndet uden licens)

Mvh
Jesper KP