Address:	172.16.0.1#53

Non-authoritative answer:
Name:	mail.insatech.com
Address: 87.49.142.40

pbj@atlantis:~$ nslookup nslookup 87.49.142.40

pbj@atlantis:~$ nslookup 87.49.142.40
Server:		172.16.0.1
Address:	172.16.0.1#53

** server can't find 40.142.49.87.in-addr.arpa.: NXDOMAIN

Det er jo saå det svar jeg får fra det - så ergo kan man ikke slå det op reverse ??? Da jeg har en intern DNS kørende hernede på firmaet - må det vel også være noget et eller andet sted - fir jeg kan ikek se hvor det skulle være hos gratisDNS ???