Re: Postfix mailserver mail backup

Når nu man så har spamassassign og amavisd kørende som spamfilter på postfix/dovecot og bruger always_bcc som backup mulighed - så ender der 2 kopier af den samme mail i denne extra backupbruger. Hvordan kan jeg undgå dette, når jeg ellers i min master.cf har no_address_mappings inde over - da jeg læste omkring dette pga ved viderestilling var der 2 ens mails der dukkede op hver gang en mail var forwarded? Kan man sortere dette på nogen måde? eller rettere sortere denne extra mail fra poå nogen måde?