Nu er den gal med Danske Bank igen.

Efter i årevis at have brugt Danske Banks netbank med stor success har de i
forgangne uge lavet en ændring, som gør det umuligt at logge på. Jeg bruger
active card, men jeg kommer ikke en gang så langt som at skulle finde den kode,
der skal benyttes.

Er der nogen som ved, hvad de har gang i og som måske oven i købet kender en
løsning på problemet?

--
Erik.
P.s. Jeg ved godt, at en løsning kan være at skifte til Jyske Bank, som

Follow ups