Re: Digital signatur på Ununtu 8.04

Jesper Thorup Nielsen skrev:

> #uname -a
> 2.6.24-21-generic #1 SMP Mon Aug 25 16:57:51 UTC 2008 x86_64 GNU/Linux
>
> Så det vil jeg mene.

> Hvis jeg ser på java.com under "Do I have Java" og vælger "More info" så
> siger den "OS Architecture amd64

Jo men "about:plugins" i firefox bør fortælle hvad firefox bruger.
og med openjdk er der icedtea plugin, og den virker ikke
med Nordea netbank eller TDC's signatur test.

Desværre dokumenterer netbanker ikke hvad det er de bruger som
er inkompatibel, eller om de ligefrem bare laver test
over de "godkendte" løsninger til netbanken.