Uforskammet!

Ebrary som udgiver elektroniske bøger, er mig noget uforskammede:

Linux Reader Not Available

We have detected that you are attempting to access this book from a
Linux-based browser, which is not yet supported by the ebrary Reader.
However this technology is currently under development and is
exptected to be made available in the near future.   Please keep
checking back on our site on the download page for updates.

Det har der stået i mindst et halvt år. Nu er det jo ikke sikkert at tosserne på Ebrary har forstand hvad en linuxbox kan læse, så jeg kunne godt tænke mig at fortælle Ebrary at jeg kører på windowsmaskine - og se hvad der sker. Så vidt jeg husker kan det udmærket lade sig gøre. Men hvordan? I f.eks. Firefox?

Flemming

Follow ups