Så er den gal igen, denne gang med Opera !

Hej alle

Ja, subject er efterhånden en slidt frase :)

Jeg har lige "opdaget" Opera.

Det er faktisk en forrygende browser, med en aldeles kompetent indbygget
mailklient som jeg har IMAP'pet til min gmail.

Anyways,
Mit problem er at jeg ikke kan logge på Danske Banks netbank.

Jeg har downloadet og installeret den seneste java JRE fra SUN's
hjemmeside, og tjekket at java virker.

Derudover har jeg symlinket
/usr/local/jre1.6.0_10/plugin/i386/ns7/libjavaplugin_oji.so til
/usr/lib/opera/plugins/.

Men jeg kan ikke se plugin'en i Opera.

Jeg har tjekket mine "PC Forudsætninger" og alt er OK.

Men om det virker.....!!!

Derfor,
er der nogen af jer der bruger Opera, og kan i komme på Danske Netbank ??

Jeg kører Arch Linux "Overlord"

--
/Niels
Registered Linux User #133791