Re: ubuntu/linuxmce Satelco DVB-C

Henrik Jensen skrev:

> Jeg har fået det til at virke med hjælp fra denne side.
>
> http://wiki.linuxmce.org/index.php/Phpmyadmin

Egentlig så skal du via pakkemanageren i ubuntu installere phpmyadmin,
så vidt jeg husker var det alt hvad jeg gjorde, og det er
også hvad linket fortæller.
I ubuntu 8.10 er der dog lavet et alias til phpmyadmin i apache opsætning
så der skal ikke laves det symbolsk link til phpmyadmin.
(mener også det var sådan i ældre versioner)

Det går dog galt hvis man selv piller i apache opsætning eller
linuxmce  gør noget andet med standardopsætning.

> Frank hvad sagde du til mine specs på min pc det burde vel ikke at give
> nogle problem med dårlig kvalitet af dvd afspilning.

Jeg kan afspille DVD på meget mindre hardware
(selv min gamle Thinkpad R51 med Pentium M 1.5 GHz kan afspille DVD)
jeg er dog ikke sikker på at den vil være så hurtigt til KDE som
windowmanager, men det er en anden sag.

Din hardware er vist overkill til den opgave :)

men den burde være fremtidssikret til DVB-T med
High Definition afspilning af mpeg4 når det startet på et tidspunkt....