Re: N96 og Eee 901

2008/12/14 Hjalte Graae Magnussen <hjaltegm@xxxxxxxxx>:
> Jeg har et lille problem med at få min 901 til at gå på nettet med min
> telefon som er en Nokia N96 og jeg køre Ubuntu 8.10 på den.

Ved hjælp af bluetooth har jeg fået min telefon til at være modem.
Denne guide burde hjælpe dig godt på vej
https://help.ubuntu.com/community/BluetoothDialup

> Det eneste som sker er at den gerne vil lade mig få forbindelse til
> hukommelsen både den iterne og memory kortet.

Ja kablet er ikke til andet end dataoverførsel til diskene. Du skal
bruge Nokia Suite til Windows for at få andet end filer gennem det
kabel.

-Doc

--
No trees were killed in the sending of this message
However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.