Re: aMSN og off-line kontakter SOLVED

On Sunday 14 December 2008, Jens Bang wrote:

> Ja, men problemet er at hvis du sorterer på grupper, så sorterer den /både/
> on-line og off-line kontakter ind i deres respektive grupper. Det er derfor
> jeg har brug for at kunne slå visning af off-line kontakter helt fra.

Hvis jeg havde set mig lidt bedre for, havde jeg fundet det rigtige menupunkt.
Udover de sædvanlige Sort Contacts by ... menupunkter er der et der hedder
Sort Contacts in Hybrid Mode, som gør præcis det jeg har brug for. :-)

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
Talent does what it can, genius what it must. I do what I get paid to do.