MythBuntu problemer med HDTV

Hej Jeg har installeret Mythbuntu på min pc har et DVB-C kort i.
Alle channels i Mpeg2 køre som de skal, men så snart jeg tager en channel
i H.264 så køre den ca i 3 sekunder og stopper 1 sekunder og køre i 3
sekunder sådan forsætter det.
Jeg kan høre at min CPU bæser spinder op så går ud fra at den bruger min
CPU pænt meget.

Jeg køre med Nvidia 177.X med Xserver.
Jeg har prøvet alt muligt forskelligt med diverse Playback instillinger.
Det eneste tidspunkt jeg har fået det til at køre sådan okay, er hvor den
mangler halv delen af linjerne.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre.

Ved ikke helt om jeg skal have den til at spille med bare en Xorg.conf,
eller om det stadig er ok med Xserveren også?`

Jeg har set lidt i min xorg.conf og jeg ved ikke helt om det er normal at
der kun er GLX som loader?

Opsærning af min pc er:

Shuttle SN68PTG5
Bundkort:FN68PT
Chipset:nForce 630a
Cpu: AMD X2 5200
Ram:4GB
Grafik: Nvidia 9600GT 512Mb
Graffikort på Bundkort: NVIDIA GeForce 7050PV
HD:500GB
Tuner: Satelco DVB-C med Cam reader.
Lydkort: Realtek ALC888DD

Jeg har bundet min DVI op til mit tv med et DVI-HDMI kabel.

Håber i kan hælpe mig
Med Venlig Hilsen
Henrik Jensen
Esbjerg.