Re: Systemet fryser, dør og vil ikke boote

Jeg har set lignende fejl før, i de tilfælde har det været defekt RAM,
på en eller anden måde.

Den der ligner dit problem mest, så jeg for ikke en måned siden.
Maskinen startede op nogle gange, men frøs altig enten under opstart,
eller umiddelbart efter. Mistanken lå på en seriøst syg harddisk, men
det viste sig at være rammen der var defekt, mistanken blev bekræftet
med den mem checker der ligger på Ubuntu CD'erne.

Mvh
Asbjørn Grandt