Re: SSL client validering

2009/1/21 Jon Bendtsen <bendtsen@xxxxxxx>

> Smart, så virker det sikkert.

Jeg er ikke lige skarp på hvad som skal gøres og i mener.
Jeg prøvede at sætte [R] bagefter men så havner clienten på med sin url på
port 4430 og det ønsker jeg ikke. Det skal fremgå som almindeligt https
kald.

Jeg prøver pt. at skifte til mod_ssl i stedet for ibms ssl modul.
Så jeg kan lave noget ala:
<Location "/clientVal">
  SSLVerifyClient require
  SSLVerifyDepth  2
  SSLOptions +StdEnvVars +ExportCertData +OptRenegotiate
</Location>
og dermed fremtvinge client validering på sub url.
Det jeg så mangler at validere er om certifikat informationer kommer ned på
was serveren bagved.

Mvh

Carsten