Re: Problem med Intel Corporation Mobile 945GME Express

Kristian Kallenberg skrev:

Citat af "Per Jørgensen" <info@xxxxxxxxxxxxx>:

Kristian Kallenberg skrev:

Citat af "Per Jørgensen" <info@xxxxxxxxxxxxx>:

Det her er et skud i *tågen* prøv at køre den her før du starter mythtv

$ xset dpms force on

du kan også prøve med "xset dpms force off" for at se om den slukker og tænder normalt.

jeg tror dog også din indskydelse om en opdateret driver til X en en god ide.

/kallenberg
Heysa igen. Jamen desværre havde det ikke nogen indvirkning da skærmen gik i sort igen efter 6min, og flere gange efter igen. Jeg har bare enormt svært ved at jeg er den eneste med dette problem - som går i sort. Jeg har hentet deres seneste driver fra intel side - samme problem. Har hentet gamle drivere og reinstalleret flere gange end jeg kan huske og uanset på hvilken måde jeg bygger det op - ender jeg med en sort skærm. Men kan se der bliver registreret når PC slukker for skærmen - da mit TV går over til (no INPUT) mode - eftersom skærmen slukker. Men idet jeg aktiverer den igen - er skærmen stadigvæk sort - så nej ewr totalt blank her og har snart ikke flere ideer omkring hvad og hvilke ting man kan gøre. Per