Re: pidgin vil ikke starte - LØST?

On Thu, 05 Feb 2009 20:55:42 +0100, Christoffer Kjølbæk <linux@xxxxxxxxxxxx> wrote:

tor, 05 02 2009 kl. 20:52 +0100, skrev Michael Schmidt:
On Thu, 05 Feb 2009 20:34:44 +0100, Christoffer Kjølbæk
<linux@xxxxxxxxxxxx> wrote:

> Nja, pakkerhåndteringerne plejer at være ret gode til at rytte op.

> Så pidgin starter op som den skal?
Ikke rigtigt.
Jeg bliver promtet for password til de konti jeg brugte ved sidste
installation - via en grafisk pop-up boks
Derefter sker der intet! heller ikke hvis jeg prøver at starte pidgin igen.
Min pidgin starter som standard oppe i tray-tingen, har dit system en
sådan?

Har du søgt på icewm og pidgin? Noget tyder på der er et issue:
http://www.google.dk/search?q=pidgin
+icewm&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=com.ubuntu:en-US:unofficial&client=firefox-a

> Dens config filer ligger i ~/.purple, så den kan du fjerne (husk backup)
Det har jeg lige prøvet - uden effekt.
Samme historie og ~/.purple bliver genskabt
Bruger info for de forskellige konti må ligge gemt et andet sted.
Hmm, så må jeg melde pas. Har lige prøvet i Ubuntu, og der forsvandt alle konti

Prøvede at skifte til at være root og slette .purple mappen hos min normale bruger og derefter starte pidgin som min normale bruger - og vupti: Velkommen til pidgin; opsæt konti nu.
Det hele lader til at virke normalt igen...
Lige nu er jeg tilfreds med at det virker, så kan jeg prøve at forstå hvorfor på et andet tidspunkt.

Tak for hjælp.

--
Med venlig hilsen
/Zmit/