Re: Firefox setting

Hej Mads

> Jeg kom ved et uheld til at klikke på "Don't ask this again", da jeg
> lukkede Firefox, mens der var flere tabs åbne. Er der nogen, der ved
> hvad denne setting hedder ? Har ledt forgæves  :-(

Jeg er ikke helt sikker på hvad det er for en setting du henviser til,
men hvis du gerne vil undgå at få firefox til at huske dine tabs fra
sidste gang kan du finde preference/indstillings vinduet (på min
engelske version er det under Edit>Preferences) og under "Main"
(længst til venstre) vælge hvad der skal ske når firefox starter (om
den skal starte med tabs fra sidste gang eller nogle andre
muligheder).

Håber det hjælper dig lidt.

mvh
Folmer