Re: Clamav spørgsmål.

On 26/02/09 12:03, Mogens Kjaer wrote:

> Det kan jeg ikke finde nogetsteds. Hvilken konkret fil fx finder du det
> i? Hvilken clamav?

clamav version 0.94.2

Jeg finder <SERVICE> i /usr/share/clamav/template/clamd.conf,
/usr/share/clamav/template/clamd.logrotate, /usr/share/clamav/template/clamd.init,
/usr/share/clamav/template/clamd.sysconfig og /usr/share/clamav/template/README. Den sidste nævner
kun, at man skal indsætte et "unique service name" for <SERVICE>, men hvad det er, aner jeg ikke. Er
det bare selvopfundet, eller skal det referere til en mig ukendt service?

--
Erik.