Suse 10 og merkurbank

Jeg har en ven der har en SUSE 10 som han mange gange har haft på Merkur
banks java interface.
Da hans gamle java installation ikke kunne tilgå alle MerkurBanks
faciliteter afinstallerede jeg det gamle java og installerede en nyere
version.

(Java(TM) Plug-in 1.6.0_11-b03 Fil navne: libjavaplugin_oji.so Java(TM)
Plug-in 1.6.0_11 )

I starten kunne han fint gå på netbank med den nye men det blev langsommere
og langsommere og nu fryser maskinen bare fuldstændigt og han må trække
stikket i væggen for bare at få maskinen til at genstarte.

På windows og mac understøtter merkur bank java 6 update 7 - 12.

Er der nogen der har erfaringer med dette og kan hjælpe lidt på vej til
hvordan vi kan løse hans problem ?

mvh
Gunner

Follow ups