Re: SV: SV: Slette data'er på en NTFS partition

On 20/03/2009, at 11.14, Casper Sørensen wrote:

Er der egentlig en eller anden måde hvor jeg kan conventere den om til ext3 uden at jeg skal formatere den da det er mit data lager her hjemme og har ikke mulighed for og tage backup da jeg ikke har en anden Hdd der er stor
nok til at alle data'erne kan være der.

Nej, du kan ikke konvertere den. Du kan kun kopiere data ud, formatere den, og kopiere data tilbage.

Men må jeg foreslå at købe en ny disk, og lave ext3 på et software raid bestående af den disk og disken "missing", og så senere putter du din gamle disk ind på missing pladsen når du har kopieret data

JonB