Re: livecd/dvd med masser af værktøjer??

2009/4/3 Torben Andersen <Torben.Andersen@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>:
> Hejsa,
>

> Har brug for en passende reparationscd'ere - primært til de Win maskiner, jeg holder i luften. Der skal være HD værktøjer, herunder resizing (også formindskelse) af NTFS partitioner, stresstest af cpu-ram osv. Nogen råd??

Til resize NTFS, skal du bruge gparted som findes bl.a. på SystemRescue, til
ram-test, skal du bruge memtest-programmet.

Jeg bruger selv denne livecd på mit arbejde:
http://clonezilla-sysresccd.hellug.gr/
på en usb-nøgle, der altid er i nøglebundt.

Udover SystemRescue livecd og clonezilla livecd indeholder en masse andet såsom
memtest.

Mvh
Martin