Re: bluetooth og scanner

Jo, men så skal jeg til at bøvle med digital signatur som tager det meste af en dag at få op at køre, lyden virker jo også ganske ok, lige indtil jeg sætter en ekstern højtaler i.. så er der nul lyd. selve den eksterne højtaler virker også fint med en discman

Er der ikke andre metoder at prøve af på.. evt. andre der køre fedora?

Jim Oksvold skrev:
4. min lyd virker ikke når jeg sætter ektern højtaler på, men de virker fint
med en discman som test

min bærbar er en medion md98300 og køre fedora 10, håber der er nogen som
kan hjælpe...

mvh bo

Dytt inn en Ubuntu 8.10 og se hva som skjer med lyden.

Mvh
Jim Oksvold