Re: SuSE 11.1 Amarok2

Lørdag den 25. april 2009 00:13:04 skrev Martin Schlander:
> Martin Schlander wrote:

> Jeg var ved at rydde op i nogle irc-logs da jeg faldt over en kommando jeg
> var blevet foreslået til at troubleshoote database-problemer med Amarok2,
> som jeg ellers ikke kunne huske ;-)
>
> 'amarok --nofork'

Og det er hvad jeg får på alle 79%:

TagLib: MPEG::Header::parse() -- Invalid sample rate.
TagLib: MPEG::Header::parse() -- Invalid sample rate.
TagLib: MPEG::Header::parse() -- Invalid sample rate.
TagLib: MPEG::Properties::read() -- Page headers were invalid.
[...]
TagLib: TagLib::ID3v2::Header::parse() - One of the size bytes in the id3v2
header was greater than the allowed 128.
[...]

"TagLib: MPEG::Header::parse() -- Invalid sample rate." udgør ca 90% af
outputtet

Og det siger mig ikke rigtigt noget at kde 3 amarok bruger det samme
musikbibliotek uden problemer :-(

mvh/gert