Re: XFCE - Kiosk: Slå [Alt]+[F2] (=Run command ) fra - Hvordan?

On Wed, 29 Apr 2009 14:38:30 +0200
"Michael Schmidt" <michael.zmit@xxxxxxxxx> wrote:

> Måske. Jeg har selv haft fat i den, men de filer der refereres til
> findes ikke på mit system.
>
> Jeg kunne så oprette dem selv, men der er kun forslag til indholdet
> af theme filen ikke shortcuts.xml

Det ser også ud til det er blevet lidt lettere.
Jeg testede lige selv med følgende...

Åben (via kommandolinie eller "Start->Settings->Settings Manager") ...

	xfce-setting-show -> Keyboard -> Shortcuts

Tilføj ny indstilling - og fjern "Alt-F2" fra dit personificerede
tastatur setup.

Mvh
Jesper K. Pedersen