PhotoCare (OT by a hundred miles...)

Hej liste,

- undskyld, men jeg kender ingen bedre end jer...

- hvis man downloader "Fotobogsprogrammet" or whatever de nu kalder det
(produkter/fotobøger på deres webside), og installerer det i en standard
XP, så skriger i hvert fald min AVG op om, at der installeres en grim
trojaner... (!)

- det var min hensigt at køre programmet i Wine eller noget lignende,
det var derfor jeg opdagede det.

- jeg har efterprøvet det på flere Windooze maskiner med flere
forskellige AV'r, alle siger det samme.

- inden jeg nu råber ulven kommer til Photocare (som sikkert er
ligeglade, de fatter nok ikke en bjælde), er der så nogen, der kan
be/afkræfte hvad det er, der gemmer sig i installationen?

Igen, jeg kender ikke rigtig noget bedre forum...klar med flammekasterne!

Med venlig hilsen/Best regards
Verner Kjærsgaard
Open Source Academy
+45 56964223