Logserver problemer

Hey Gruppe. Jeg har en forespørgsel omkring logserver setup. jeg har nogle maskiner hvor jeg ønsker at sende logfilerne til en specifik server: freja: freja er vores Webserver. FedoraCore
Sif: er vores mailserver.  Ubuntu

jeg har på begge maskiner tilføjet *.* @IP_PÅ_Logserver
i /etc/syslog.conf
På logserveren har jeg så tilføjet -rm 0 under SYSLOGD i /etc/default/syslogd. Derefter har jeg så problemer med at få resten til at fungere optimalt. I min /etc/syslog.conf på logserveren har jeg rodet rundt og prøvet mig frem og tilbage med hvad jeg reelt skulle gøre: Har prøvet med følgende linier: Webserver logging
local6.debug                            -/var/log/freja.log
& Webserver logging
freja.debug                            -/var/log/freja.log

Bruger jeg test options med logger - fungerer dette optimalt. MEN jeg ville meget gerne have at logfilerne fra webserveren - lægger sig i /var/log/freja.log og jeg derefter kan læse fra denne omkring hvad der er sket af besøgende på vores hjemmeside. Men uanset hvad jeg gør - syntes jeg kun at kan få det til at ligge sig oveni de eksisterende filer og ikke i sin egen seperate fil. selv en chmod 777 mm - har ikek hjulpet. Hvad gør jeg forkert siden at det ikke bliver lagt i sin egen fil som jeg ønsker dette ( PS logserveren er også en Ubuntu) MVH Per Jørgensen