Re: Way OT, mem hvor skal jeg lede (Vista)

Steen Jensen skrev:

> Jeg bruger selv en gammel PC+ (også dos) kører i en kommandoprompt men
> på XP, og den fungerer fint med udskrift på matrixprinter. I opsætning
> her jeg for de danske bogstaver stående følgende under Printerkoder
>
> æ 145
> ø 155
> å 134
> Æ 146
> Ø 157
> Å 143

- tak, men det ved jeg. Problemet er Vista. Og de manglende æøå i
*programmet*, ikke i øvrigt.

- hvis alt kikser, må jeg køre en virtuel DOS i Vista og så Concorde
derinde fra... (GFH) (Gid Fa.... havde) osv.

Med venlig hilsen/Best regards
Verner Kjærsgaard
Novell Certified Linux
Professional 10035701