FC9 nfs server mod gl. solaris: Owner og Group

Hejsa,

Endnu et problem med min FC9 nfs server op mod gamle Solaris klienter.

På server står "maint" som owner og "pcb" som group, hvilket er korrekt. På min Solaris står "501" som ejer og "502" som group på de samme filer.

Hvordan får jeg får jeg mine Solaris stationer til at se lyset?? Skal jeg ændre noget på filserver, på solaris vfstab eller noget tredje. Alt hjælp modtages med taknemmelighed.....

Igen undskyld min disclaimer, som er låst til min emailkonto.

Best Regards/Med venlig hilsen
Torben Andersen
Production Engineer

Flextronics
Special Business Solutions
Hjortevej 4
DK-7800 Skive
Denmark

+45 96 14 30 00 main
+45 96 14 31 50 direct
+45 96 14 31 44 fax
+45 xx xx xx xx mobile

http://www.flextronics.com

Legal Disclaimer:
The information contained in this message may be privileged and confidential. It is intended to be read only by the individual or entity to whom it is addressed or by their designee. If the reader of this message is not the intended recipient, you are on notice that any distribution of this message, in any form, is strictly prohibited. If you have received this message in error, please immediately notify the sender and delete or destroy any copy of this message

Follow ups