Re: WPA, keyring,nm-applet for Kiosk bruger

Michael Schmidt wrote:
> Har et problem eller en udfordring jeg ikke kan knække selv.
>
> Har en installation af xubuntu på en USB-pen, som laver autologin som
> kiosk user (hvis ikke man griber ind) og starter xfce og Opera i kiosk
> mode Så vidt så godt - det virker fint.
> - Men kun på ikke restrikterede netværk. Lige så snart der skal noget
> password til fejler authentication'en og nm-applet vil ikke mere.

Virker authentication når du ikke er i kiosk-mode?

Gad vide om det kunne være noget banalt såsom at gnome-keyring ikke er
installeret eller noget. Har du prøvet at køre nm-applet i en terminal og
set efter interessant output, eller check NM loggen, formentlig
/var/log/NetworkManager.