Re: Billig TDK USB Pen "8GB" faktisk kun 8MB

Den 3. jul. 2009 23.19 skrev Tomasz Cielecki <news@xxxxxxxxxxxxxx>:
> Hej Michael,
>
> Det lader til at din svigerfar har vaeret uheldig og faaet fat paa en USB
> pen, som er "fake". Altsaa at USB pennen i realiteten ikke er paa de 8GB som
> der bliver lovet.
>
> Hvad siger fdisk til USB pennen?

Har du prøvet at "fylde den op" for at se hvor meget den rent faktisk kan rumme?

Under alle omstændigheder synes jeg, din svigerfar skal give
USB-pennen tilbage eller bytte den. Der er sikkert andre steder der
kan matche pris og størrelse, og hvor der ikke er problemer hermed.

--
/Jan