Re: android wifi

2009/7/24 Tomasz Cielecki <news@xxxxxxxxxxxxxx>:

> Lader til du ikke er den eneste med problemet. Du har telenor, saa gaar ud
> fra du har en Zyxel router.
>
> http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=152026
Hold da op - det er en ret fed tråd.

Faktisk lavede jeg skiftet fordi jeg havde det nøjagtig samme problem
med min søns iPhone og den trådløse router  jeg før brugte:
(asus 125 high speed router).
Den kunne også gå på wifi, den kunne pinges på nettet, men den kunne
ikke lokkes til at browse. Jeg spurgte i dk.edb.mac uden megen hjælp
selv om der var en der havde oplevet noget lignende ovenstående tråd.

Nu har jeg sat min gamle asus router op efter telnors zyxel P-660HW-D1
og så kan jeg både få iPhonen og min android på nettet... Men det er
jo ikke løsninger på problemet, bare omgåelser af dem.