Re: rsync - tager ikke nye filer med

On 25/07/2009, at 11.54, Atte André Jensen wrote:

Hej

Jeg forsøger at lave en rsync fra min laptop som tager backup af visse dele af harddisken til en usb-hd siddende på min hjemmeserver. Jeg havde i forvejen ssh med keys kørenden, så det var jo meget nemt, dog virker det kun delvist (localdir er en lille folder til test). Indholdet bliver fint kopieret over første gang, men hvis jeg (for at teste) smider andre filer ind i localdir kommer de ikke med over når jeg kører scriptet igen.

Er der et kløgtigt hoved der kan spotte hvad jeg har overset?

er tiden meget forskellig på de 2 maskiner?

JonB