Re: få skærm opløsning til at blive efter reboot

Lars Madsen wrote:
Jørgen Heesche wrote:
Lars Madsen wrote:

... SKIP ...

Jeg tror jeg må leve med det indtil videre. Jeg skal snart bygge mit system lidt om og skal i den forbindelse skifte over til Mint 7, der skulle der vist være en noget nyere nvidia driver, så for vi se om det hjælper.

Det er ejendommeligt at nvidia driveren tilsyneladende ikke benytter xorg.conf.
Google fandt http://forums.linuxmint.com/
Måske kan du få hjælp der.

jeg tror nok nok at den anvender xorg.conf, jeg tror det er den autodetectionsmekanisme som kigger på monitoren som mener at værdierne i xorg.conf ikke er gode nok.

Det kan godt lyde som om det er en buggy driver.

Jeg leger videre i aften.

--

/daleif