Re: EMM_000000001.log

On Tue, Sep 08, 2009 at 03:46:50 +0200, Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Har du noget Dell management software installeret?

ja det har jeg - dellomsa - en debian port af noget frigivet af Dell.

> A040 er sikkert din BIOS-version, det ligner i hvert fald sådan et Dell
> BIOS-versionsnummer.

Det er muligt du har ret - men ingen af dem der sad i nærheden af ham
jeg taltme med hos Dell support havde nogen sinde hørt om en fil der
hedder EMM_00000001.log.

Jeg har sendt en kopi af filen til dem.

> --
> Jacob - www.bunk.cc

Karsten Bolding                    Bolding & Burchard ApS
Strandgyden 25                     Phone: +45 64422058
DK-5466 Asperup                    Fax:   +45 64422068
Denmark                            Email: karsten@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

http://www.findvej.dk/Strandgyden25,5466,11,3

Q: What is irony?
A: Almost the same as goldy and bronzy - just made of iron ...